Ik dacht dus dat mensen originele content willen.
En ging op zoek naar knutsel ideetjes die het liefst nog niet “verfilmd waren”. Maar na 3 maanden youtube filmpjes maken geloof ik dat ik kan concluderen dat dat niet het geval is. Mijn meest bekeken filmpjes gaan over Foam Clay (een redelijk nieuw klei product dat dus een goede zoekterm is) en AH moestuintjes.
Mensen willen vooral meer van hetzelfde zien. En dan door heel veel verschillende mensen. Dus laat die originaliteit maar achterwege en doe wat iedereen doet. Tenminste als je wilt dat je video’s bekeken worden. Daarna kun je misschien wel weer origineel gaan doen.
Auteur: Miss Laura Artemis
Hallo! Ik ben Miss Artemis, beter bekend als Laura. Een meisje van 31 uit Rotterdam. Een heksje, die gek is op poppetjes tekenen, vooral als ze Kawaii zijn. Ook hou ik van snailmail (je weet wel echte post met postzegels enzo), heb ik een beginnende verzameling washi tape en ben ik gek op sprookjes en mythologie natuurlijk. (Vandaar Miss Artemis). Evenals Artemis heb ik wel iets met kinderen, ik werk in de kinderopvang. Van jagen heb ik dan weer minder kaas gegeten, maar wat wil je, als vegetariër.
Welkom in mijn stadse sprookje, loop met me mee, en laat je verwonderen.
Toon alle berichten van Miss Laura Artemis
Oei, dipje?
Niet te veel focussen op die zoekresultaten, dat komt wel vanzelf. Ik geloof dat het eerder ligt aan de manier waarop zoekrobotten zijn ingesteld. Populaire termen verschijnen sneller in de zoekresultaten. Het is zoals de loomarmbandjes van vorig jaar… Heel veel resulaten bij googlen, maar voor mij was er uiteindelijk slechts een iemand die het in het Nederlands perfect uitlegde. Soms is het even zoeken… Ook voor de maker van filmpjes.
Je doet dat goed, dus blijf verder doen.
Nee hoor, geen dipje. Het viel gewoon op dat een filmpje over een moestuintje van de AH in een ander potje stoppen meer dan 700 views opleverde in nog geen 4 dagen. Terwijl filmpjes die ik zelf echt leuk vind soms met moeite over de 100 heen komen. 🙂
Je kent jouw weg online beter dan de gemiddelde gebruiker. Op zich is dat goed nieuws en je hebt hier het ideale middel om die filmpjes te promoten 😉
Ik schrik soms ook van het aantal duimpjes bij sommige filmpjes, maar door het surfgedrag van anderen te bekijken heb ik dat enorm leren relativeren.
Groetjes